کریمه اهل بیت

کریمه اهل بیت

سلام بر تو، بانوی آب ها و آیینه ها!
سلام بر تو، زیباترین مطلع غزل های عاشقی!
سلام بر نجابت دست ها و کرامت نگاه هایت!
«اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا فاطمة معصومه»

*********
یگانه دختر موسی، بگیر دست مرا
شفیع جنت کبری، بگیر دست مرا
بخوان نماز شبت را که استفاده کنیم
و پخش کن رطبت را که استفاده کنیم
کریمه! سفره ی نان را بدست تو دادند
همیشه روزیمان را بدست تو دادند

کلمات کلیدی
آرشیو زمانی
جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب
دختر آفتاب
لوگوی ما

کریمه اهلبیت (ع) مشکل گشاست

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰ ب.ظ

السلام علیک یا بنت رسول الله

*********

یکی از خادمین حضرت معصومه (ع) نقل می کند : روزی شخصی که اهل اصفهان بود ، مقداری روغن و برنج برای آشپزخانه حرم مطهر حضرت معصو مه (ع) آورد . پرسیدیم : آیا تاکنون کرامتی از حضرت ، دیده اید ؟ گفت : آری ! من مرتب در حال مسافرت در مسیر اصفهان و تهران هستم . یک بار در مسیر رفتن به اصفهان در قم توقف کردیم . راننده اتوبوس گفت : هر کس که می خواهد به حرم مشرف شود ، فرصت هست . همه مسافران رفتند به غیر از من ! به خودم گفتم این طور که مشکلات مرا احاطه کرده حرم رفتنم بی فایده است . بعد به خودم نهیب زدم که از هر دری نو مید شدن رواست ، ولی از این خاندان ، هرگز نباید ناامید شد . سراسیمه برخاستم و به سو ی حرم شتافتم و به برکت بی بی ، مشکلاتم حل شد . لذ ا برای تشکر و قدردانی امروز به آستان مقدسش شرفیاب شدم .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی