کریمه اهل بیت

کریمه اهل بیت

سلام بر تو، بانوی آب ها و آیینه ها!
سلام بر تو، زیباترین مطلع غزل های عاشقی!
سلام بر نجابت دست ها و کرامت نگاه هایت!
«اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا فاطمة معصومه»

*********
یگانه دختر موسی، بگیر دست مرا
شفیع جنت کبری، بگیر دست مرا
بخوان نماز شبت را که استفاده کنیم
و پخش کن رطبت را که استفاده کنیم
کریمه! سفره ی نان را بدست تو دادند
همیشه روزیمان را بدست تو دادند

کلمات کلیدی
آرشیو زمانی
جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب
دختر آفتاب
لوگوی ما

السلام علیک یا بنت رسول الله

*********

فاطمه معصومه(علیها السلام) ( به همان سند روایت اوّل ) نقل مى کند از فاطمه زهراء(علیها السلام) که پیامبر خدا(صلى الله علیه وآله وسلم) فرمود : « در شب معراج ، داخل بهشت شدم ، آنجا قصرى دیدم از دُرّ میان خالى ، که داراى درى بود آراسته به دُرّ و یاقوت و بر آن در پرده اى آویخته بود ; من سرم را بلند کردم ، دیدم بر آن نوشته شده است : « لا اِلهَ اِلاّ اللهُ ، مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللهِ ، عَلِىٌّ وَلِىُّ الْقَوْمِ » : « خدایى جز خداى یکتـا نیست ; محمّد فرستاده خدا است ; علىّ ولىّ ( و رهبـر ) مردم اسـت » .

و بر پرده نوشته بود : « بَخٍّ ، بَخٍّ ، مَنْ مِثْلُ شیعَةِ عَلِىٍّ ؟ » بَه ، بَه ، کیست مانند شیعه على(علیه السلام) ؟ داخل آن قصر شدم ، در آنجا قصرى از عقیق سرخ میان خالى دیدم که درى داشت از نقره که به « زبرجد » سبز مزیّن بود و بر آن در نیز پرده اى آویخته بود ، به بالا نگاه کردم ، دیدم بر آن در نوشته شده : « مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللهِ ، عَلِىٌّ وَصِىُّ الْمُصْطَفى » محمّد رسول خداست ، على جانشین محمّد مصطفى است  و بر پرده نوشته شده بود : « بَشِّرْ شیعَةَ عَلِىٍّ بِطیبِ الْمَوْلِدِ . . . » بشارت بده شیعیان على را به حلال زادگى ، داخل آن قصر شدم ، قصرى از زبرجد سبز میان خالى دیدم که بهتر از آن ندیده بودم ، این قصر درى داشت از یاقوت سرخ که آراسته به لؤلؤ بود و بر آن در پرده اى آویخته بود ; سرم را بلند کردم ، دیدم بر پرده نوشته شده : « شیعَةُ عَلِىٍّ هُمُ الْفائِزُونَ » تنها شیعیان على رستگارند. گفتم : اى جبرئیل این قصر براى کیست ؟ گفت : براى پسر عمو و جانشین تو على بن ابى طالب است و همه مردم در روز قیامت عریان و پابرهنه محشور مى شوند مگر شیعیان علىّ . . .

نظرات (۲)

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"
مقام و منزلت امام على (علیه السلام) و شیعیان"
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/13463 
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:

"امام صادق (علیه‌السّلام): برادران خود را به دو خصلت بیازمایید. اگر آن دو خصلت را داشتند با آنها دوستی کنید وگرنه از ایشان دوری کن، دوری کن، دوری کن. [آن دو خصلت اینهاست]: پایبندی به خواندن نماز در وقت خود، و نیکی کردن به برادران در سختی و آسایش."

یا علی

Mutliplication can also be visualized as counting objects arranged in a rectangle (for whole numbers) or as finding the area of a rectangle whose sides have given lengths (for numbers generally).

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی