کریمه اهل بیت

کریمه اهل بیت

سلام بر تو، بانوی آب ها و آیینه ها!
سلام بر تو، زیباترین مطلع غزل های عاشقی!
سلام بر نجابت دست ها و کرامت نگاه هایت!
«اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا فاطمة معصومه»

*********
یگانه دختر موسی، بگیر دست مرا
شفیع جنت کبری، بگیر دست مرا
بخوان نماز شبت را که استفاده کنیم
و پخش کن رطبت را که استفاده کنیم
کریمه! سفره ی نان را بدست تو دادند
همیشه روزیمان را بدست تو دادند

کلمات کلیدی
آرشیو زمانی
جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب
دختر آفتاب
لوگوی ما

آمدن حضرت علی بن موسی الرضا (ع) کنار ضریح خواهرش

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۸ ق.ظ

السلام علیک یا بنت رسول الله

*********

آقای سید ابوالفضل رضوی زاده نقل می کردند : یک بار در فصل زمستان پایم شکست . خیلی ناراحت و غمگین بودم ، چون به هیچ عنوان نمی توانستم در خدمت بی بی و زائران باشم . خطاب به حضرت گفتم : بی بی جان ! تو را به آن ساعتی که در حرم شما خواب دیدم که در کنار حرم و بارگاه حضرت رضا (ع) هستم ، از خدا بخواه برادرت عنایتی کند و مشکل من برطرف شود . بعد از این گفتگو ، به خواب رفتم . در عالم رؤیا دیدم که تمام گنبد و بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) سبز شد و نور زیادی محوطه اطرافم را روشن کرد . از خواب بیدار شدم . دیدم در حرم حضرت معصومه (س) هستم گفتم : یا علی ابن موسی الرضا (ع) من به قربان شما !شما به بالین من آمدید ؟ الحمدلله ، پای شکسته من خیلی سریع خوب شد ، طوری که کسی باورش نمی شد .

نظرات (۱)

Danke, dass du das sagst! ich merke schon, dass ich mir hier einfach viel zu viel Stress selber mache, du hast schon Recht… Ich MUSSja nicht posten- aber ich habe wohl Angst, die Routine zu verlieren. Oder so… doof von mir. Danke fürs nette Erinnern! Babyzeit ist wirklich wie ein Hauch im Wind, so blitzschenll voi8reb230;

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی